21 d’octubre 2008

Actualitzant-me

Revisant el bloc decobreixo que vaig a missatge per any... Aquesta estadística s'hauria de millorar.

I no és que m'hagin faltat ganes d'escriure. Més d'una vegada m'ha passat per la ment les ganes de plasmar alguna experiència en aquest bloc (aquest estiu mateix: la desastrosa Expo de Zaragoza, el meu primer concert en viu de la Björk, i més recentment la visita a la Bienal d'Arquitectura de Venècia, una de les polèmiques dels últims anys); però la poca costum d'arribar fins al final quan penso en aquest bloc, o el temps que a vegades no ens deixa fer tot el que voldríem (o no el l'ordre que ens agradaria) han fet que aquest espai vagi quedant oblidat.

Tot això és perquè ara ja no em veig amb cor d'escriure res sobre aquests temes, però al mateix temps sento que m'ha faltat fer-ho i que comença a ser hora de recuperar aquest espai. Tot això és, en definitiva, una promesa (a mi mateix): plasmar més sovint en aquest racó el que la cultura m'ha fet sentir.

Fins aviat doncs, o fins l'any vinent.